Copywriterem Img 750.jpg

Jak zostać copywriterem? Pierwsze kroki w zawodzie!

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu copywritingiem mogli poruszać się wyłącznie pracownicy agencji reklamowych, i uzyskanie posady w jednej z nich nie było dobre. Współczesny świat pisania na zlecenie wygląda jednak dużo bardziej zachęcająco! Jeśli interesuje Cię marketing także promocja w Internecie, a przy tym jesteś nieco talentu do pisania, praca online jako copywriter może Cię zainteresować. Ale od czego zacząć swoje poszukiwania w świecie copywritingu?

By zyskać dobrze płatne zlecenia, będziesz potrzebować portfolio oraz własnej strony, za pomocą której zachęcisz klienta do współpracy. Na wstępie nie musisz inwestować w wyjątkowo rozbudowany design strony – wystarczy, by była łatwa i wyglądała profesjonalnie. A co powinno znaleźć się w Twoim portfolio copywritera, jeśli dopiero zaczynasz? To proste – zamieść tam przykładowe teksty z różnych dziedzin albo link do naszego bloga.


Podobne artykuły: profesjonalna redakcja i korekta tekstu


Początki zawsze bywają usłane przeszkodami, i praca w Internecie nie jest wyjątkiem od tej reguły. Nie posiada innej drogi – prawdopodobnie będziesz musiał zgłosić się do wielu potencjalnych klientów, zanim znajdziesz kogoś, z kim nawiążesz współpracę. Nie pozwalaj jednak, by początkowe trudności odebrały Ci wiarę we swój sukces! Każdy copywriter zaczynał w odpowiedni sposób, ale udało się tylko tym, którzy się nie poddali.